הטעות הבסיסית של האמנים ואנשי המקצוע

יש לנו צמיר מדהים, בית קפה עם עוגות שלא המעולם הזה, אנחנו מעבירים הדרכות שאנשים פשוט לא רוצים ללכת הביתה, ובסוף הטיול אופנים שלנו אנשים מרגישם שהם צלחו את הטור דה יזראל – אז איך זה שלא כל העולם לא מחכה בתור גדול מחוץ לדלת? הרי אנחנו משקיעים את הנשמה, המוצר שלנו באמת מדהים, אנחנו מייצרים חוויה ברמה הגבוהה ביותר, המחירים ממש מסבירים, אז איפה כולם? למה הם לא כאן?

כי רובנו באמת רואים את עצמו: כמארחים, כמטפסי הרים, כשפים, קונדיורים, שוקוליטרים, פסלים, ציירים, אמנים – כאנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים מתוך אהבה למקצוע, אבל כאן מגיע ה״אבל״ הגדול, כי דווקא האלה מאיתנו שהם באמת הכי טובים בתחומם, הם אלו עם הסיכוי הגבוהה ביותר להיכשל. כן מהסיבה הפשוטה  שהם, שמשקיעים הכי הרבה בצד האומנותי/מקצועי של העסק,  הכי פחות מתחברים לצד העסקי, שיווקי, מכרתי של העסק.

זו בדיוק הסיבה שהקמנו את ״על המפה״ – לעזור לכם, האנשים שעושים דברים מדהימים בכל פניה בארץ, להכיר, להבין ואפילו לאהוב את הצד העסקי של העסק שלכם. המשימה שלנו היא להפיל לכם את האסימון, שתבינו שאתם קודם כל ״אנשי עסקים״ ורק אחר כך ״בעלי מקצוע / אמנים״! כי הצד העסקי שלכם הוא החצמן של האומנות שלכם. הוא כמו היכולת של ספורטאית לנשום – אם היא יכולה לנשום חזק ומדיוק, היא יכולה: לרוץ, לשחות, להתאבק או לירות למטרה, גם כשהיא מוצאיה את הטכניקה הכי טובה שלה, אם היא לא נושמת נכון, היא יכולה להישאר בבית. בלי יכולת עסקית מפותחת ומדוייקת, גם אתם יכולים למצוא את עצמכם בבית.

חושב להדגיש שזה לא אתר שמוקדש ל״איך לעשות את מליון דולר ב30- יום״ או ״הכנסה פסיבית / קיצורי דרך / פרציה עסקית״, אלא כאן נעסוק בדרך הנכונה לעשות דברים כך שהעסק שלכם בתחום הנופש / מסעדנות / תיירות – באמת יהיה ״על המפה״, שתוכלו להמשיך לעבוד קשה, להשקיע, להזיע… ולראות תוצאות.

יש לנו תוכניות גדולות לאתר, ואם אתם רוצים לקבל עדכונים הירשמו, בנתיים ארזנו לכם כמה מדורים, חלקם למתחילים, שמעולם לא נגעו בשיווק, וחלקם לחברה מתקדמים יותר.

אז מהתוכלו למצוא כאן (בנתיים):

– שיווק: סדרת כתבות על מרכבי השיווק, בשפה פשוטה וכיפית, מותאמת לתחום.

– דיגיטל: גם אם אתם מפחדים ממחשב ולא נוגעים בסמרטפון, היום אתם חייבים להיות ״מחוברים״ כדאי להיות קיימים. במדור דיגיטל אנחנו עסוקים בהיכרות עם הכלים שצריך להכיר. זיכרו עם ילדים בני 8 משתמשים בהם, גם אתם יכולים.

– נוי מדיה: זה במקום להתעדכן על הדבר הבא, מה קורה בקדמת הבמה. לראות היום איך יראה המחר (מצטער, לא יכולתי להתאפק). רעיונות ודוגמאות מחברות שעושות את זה נכון.

לצד המדורים תוכלו למצוא מגוון מדריכים:

– צילום: סדרת המדריכים הראשונה שלנו עוסקת בצילום לעסקי התיירות ונופש. כל מדריך יתמקד בענף אחר. כנסו לראשון על צילום למסעדות ובית קפה.

בעתיד הקרוב נתחיל להציע קורסים חינמיים ובתשלום, ועוד הרבה הפתעות. כבר אמרנו שחשוב להירשם.

אנחנו בטוחים שדרך תהיה מרתקת, ונשמח לשמוע הצעות, רעיונות ובקשות שלכם.

רק טוב,
לינדה ותומר מרשל
צוות ״על המפה״
כאן, תוכלו לקרוא על יעוץ וקורסים
כאן, תוכלו להירשם (כן זה באמת חושב לנו)

ואם מסוג הקוראים שמתחברים למה שכתבנו, וסביר להניח שכן, כי כבר הגעתם עד לכאן, ממש נעריך עם תעזרו לפתח את הקהילה ולהעביר את זה לחברים שלכם. לחצו כאן, והוסיפו את החברים שלכם במייל שנפתח. כי החוק הבסיסי ביותר הוא ככל שיש יותר עסקים על המפה, כך מושכים יותר נופשים  שיוצאים מהבית ויוצרים יותר עבודה לכלום!