מוצאים אותך: TripAdvisor

[note note_color="#66e3ff"]"מוצאים אותך" – יש כמה מקומות שעסק שלכם חייב להיות רשום בהם. תהליך קצר ופשוט של ההרשמה מאפשר למאות אלפי תיירים בארץ לדעת שאתה קיים (וזה שלב חושב מאוד בדרך להגיע אלייך!). הרי לא יתכן שתייר שמגיע, מכמעט כל מקום בעולם, יפתח את אתר או האפליקציה בה הוא משתמש שהוא בחופשה ולא יראה שיש פאב אירי/בילוי ילדים/מפעל שוקודל שני דקות מאיפה שהוא נמצא. ״מוצאים אותך״ הוא מדור הדרכה שעובר על האתרים מרכזייםף מסביר את ההרשמה ומוודא שמוצאים אותכם שם.Note text[/note]

TripAdvisortripAdvisorPhoto הוא הפייסבוק של התיירים בעולם. אם אתה לא שם אתה לא קיים. 60 מילון אנשים מגיעים לאתר מידי חודש ו 300 מיליון נוספים צופים בתכנים שלו באתרים שותפים! ואם לא די בכך אז 6,700,000 אנשים מתשתמשים בו בנייד. כמובן שאתם לא צריכים את כל האנשים האלה, מה יש לכם לעשות עם 367 מילון איש בצימר שלכם?!  אבל תמיד טוב שהם ידעו שאתם קיימים, אולי יתפנה לכם חדר.

איך זה עובד? TripAdvisor מבוסס על חוות דעת של מבקרים, ככל שהיו לכם יותר ביקורות ותמונות שגולשים מעלים, כך תגדל הניראות שלכם באתר כך שאחרי שאתם דוגאים שתופיעו, חשוב שמבקרים יחלקו את החוויות שלהם אצלכם באתר.

השלב הראשון הוא כאמור להירשם כאן: http://www.tripadvisor.com/GetListedNew

עכשיו אם אתם רוצים להבין יתר לעומק איך למשוך יותר מבקרים דרך ה TripAdvisor, רצ״ב שלושה שלבים לביצועים טובים יותר TripAdvisor, מהצוות של TripAdvisor עצמו.

ראשית, יש להבהיר בלבול מסוים סביב טרמינולוגיה. "TripAdvisor rating” (רייטנג) שונה מה “TripAdvisor ranking” (דירוג).

urlytuאחרי ביקור, מבקרים כותבים ביקורת ונותנים לך ציונים. בהתבסס המידע הזה TripAdvisor נותן לך רייטנג מאחד עד חמש, שחמש הוא הגבוהה ביותר. זהו ה TripAdvisor rating רייטנג שלך. הרייטנג הזה הוא חלק מהדירוג (ranking) שמורכב גם ממספר המדרגים והתדירות שמדרגים אותך. הדירוג החושב יותר כי הוא קובע את המיקום שלם בתוצאות החיפוש באתר.

ועכשיו טיפים לשיפור דירוג TripAdvisor:

שים דגש על שירות שאתה נותן – Focus on offline service for online results
מה שאתה עושה – או לא עושה – במהלך השהות של מבקר קובע את החוויה שלו של האורח, התוצאה הישירה תהיה הביקורת שהוא יכתוב. הכל, מצ׳ק-אין לצ'ק אאוטו וכל מה שבאמצע.

כדאי להקפיד לקרוא את חוות הדעת שלך ב TripAdvisor . מה מחמאות שמופיעיות בביקורות החיוביות? אילו הנקודות חוזקה שלך, מצא דרכים להפוך אותם לאפילו טובים יותר. נכון יותר להתמקד בדבר אחד שאתה יכול לעשות ממש טוב כדי לבלוט מעל התחרות ולספק חוויה שאתה עצמך הייתה שמח לקבל שאתה מטייל.
קבל באהבה והגב בכבוד לביקורות שליליות
התגובה הראשונה שלנו היא להתעלם או להסתיר ביקורות שליליות . ישנן שתי סיבות למה ההפך הוא הנכון. הראשונה, כי כתיבת תגובות ענייניות לביקורות שליליות (וגם חיובית) מראה אורחים פוטנציאליים שאתה מעריך את המשוב שלהם ושואף ליצור את החוויה הטובה ביותר האפשרית.

על פי מחקר PhoCusWright (חברת יעוץ), 84% מהמשתמשים מסכימים שתגובת הנהלה לביקורת שלילית משפרת את הרושם שלהם על המלון.

הסיבה השנייה לאמץ את הביקורות שליליות היא שאין כמו משוב של אורח לפותח את העניים ומה צריך לשפר. סביר להניח שאתם כל כך שקועים הפעילות היום יומית שאתם תפספסו משהו שאורח שרק הגיע יראה מיד. כל ביקורת היא חלון אל החוויה של אורח בעסק שלך.
לא מציעים תמריצים לביקורות
תמריצים, כגון שוברים או שדרוגים בתמורה לכתיבת ביקורת, מפרים למעשה את חוקי TripAdvisor. היות ואלה יכולים להשפיע על הדיוק של חוות הדעת של אורחים הם פוגעים באיכות הכללית של האתר. ביקורת כאלה יוסרו ועונשים אחרים יכולים להיות מוטלים מוטלים על העסק. לא פחות חשוב מכך, עסקים שמתמרצים ביקורת, אינם זכאים לפרסי TripAdvisor וצ׳ופרים אחרים שהאתר מציע.

במקום זאת, ניתן השתמש באחד ממשאבי השיווק חינמיים ש TripAdvisor מציע לבעלי עסקים כדי לאסוף עוד חוות דעת. לדוגמא, Review Express מאפשר לך לשלוח מייל לאורחים אחרונים ולבקש מהם לכתוב ביקורת . בתוך דקות ספורות , אתה יכול ליצור ולשלוח דואר אלקטרוני מותאם אישית ובעל מראה מקצועי לעד 1,000 אורחים אחרונים בבת אחת. כמו כן, מלונאים אומרים לנו שזה עוזר ליצור קשר עם אורחים במהלך שהותם. לארחאירוע מתערבבלאורחים וצוות בכיר, או לעשות מאמץ במהלך כל ביקור לשאול איךהוא עושה את האורחואם אתה יכול לעזור בכל דבר . סוגים שונים של אינטראקציות אלה לעשות רושם של ממש על נוסעים , גם כשהם חוזרים הביתה והם מוכנים לחלוק את חוויותיהם ודעותיהם עם אחרים.

טיפים אלה עבדו עבור 2.7 מיליון עסקי האירוח הרשומים כיום ב TripAdvisor, והם יכולים לעבוד גם בשבילך.

(עוד נקודה: אם אתם עובדים עם תיירים מחו״ל, סביר להניח שהעסק שלכם כבר רשום ב  TripAdvisor, מישהו פשוט כתב עליו ביקורת. ממולץ לחפש את העסק שלכם שם, ואם הוא בנמצא אתם יכולים לשייך אותו אליכם בתהליך פשוט דרך לחיצה על ״do you own this business?״ )